اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

شعر شور جدید

دو سبک متفاوت شور براتون میزارم  انشاالله لذت ببرین و حضرت اباعبدالله پسند کنن 

برای دریافت شعر به ادامه مطلب بروید 

(از مداحانی که به سگ و مستی و...حساسند درخواست میشود به ادامه مطلب نروند)

یکی بگه اینو     من نمیدونم   چرا دارم برا حسین میخونم

چراشب که میشه     دل بی قرارم     تو رویای حرم ولی بیدارم

چراباذکریاحـــــــــــــسین میمیرم    میخوام الان برات جنون بگیرم

رگ دیوونگیم      پاشده امشب    منم همون سگ حضرت زینب

بی سامونمو   سامون بده         مدهوش توام   دله خون بده

ثاراالله حسین  نور دوعین

 

چراسکوت غم  گرفته قلبم    بدون تو حسین تاریک و سردم

حرم ندیده من  مرگی ندارم    بجز دوری تو دردی ندارم

خودمو میزنم تا که ببینی       دلسوزی بکنی پیشم بشینی

بکشی دستتو بروی زخمام      فقط مهرومحبتت رو میخوام

بی محلی نکن که من میمیرم     بپات جوونی دادم حالا پیرم

کلب تومنم  تومولای من    مجنون توام     لیلای من

ثاراالله حسین  نور دوعین

 

برید زنجیرمو     برام بیارید   میون کفنم آروم بزارید

شال مشکیمو جای سنگ قبرم   بنویسیدبراش چی کارا کردم

بجای لحدم  قمه بیارید      بیاد اون روزا روضه بزارید

صدای خودمو آروم بزارید     رولبهاتون دمه حسین بکارید

اینا وصیته      قبل مماته      نترس ای سینه زن زهرا باهاته

مرگه من حسین    نوردوعین       قبر من کجاست    بین الحرمین

ثاراالله حسین   نوردوعین

امشب   شبه دیوونگی و شبه جنون

بازهم   روی صورتا همه جا پای خون

مجنون   توی فاز مستی وسگی بمون

(میدونی چرادیوونه ایم    بی حسین میمیریم)2

دیوونه ایم امشب  زکربلا میخونیم2

اختیار نداریم   غریق اشک وخونیم2

باشور   از خدای نینوا میخونیم2

میدونی چرا دیوونه ایم  بی حسین میمیریم2

(از حسین میگیریم       با نجوا

اذن مرگمون رو        بی پروا)2

برات کربلا رو     امشب

بده بر دسته ما      یازینب

بگو امشب  آهای دیوونه

یاحسینَ منی  و انا من حسین

\

ارباب   کشتی نجات عشاقی

ارباب   می ومستی شراب باقی

ارباب   برای سینه زناتی ساقی

میدونی چرا دیوونه ایم   بی حسین میمیریم2

کتاب جنونی   من آیۀ گریونم2

توی فهرست تو   گمشد و سیلونم2

عشقم   تویی مرجع جنون میدونم2

میدونی چرا دیوونه ایم  بی حسین میمیریم2

(سگ ارباب حسین    میمونیم

میون روضه ها     زندونیم2

لطمه زن سینه زن    کن دقت

که حسین منی و انا من حسین

یاحسین منی و انا من حسین

نظرات 4 + ارسال نظر
گنه کار 1390/09/28 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام آقا مصطفی مداح بایدمستمع شناس باشه هرجا نمی شود از لفظ سگ استفاده کرد گاهی اوقات باید به مستمع نگاه کرد واگر کشش نداشت باید از هم قافیه ای به جای سگ استفاده کرد
خدا خیرت بده اشعار بیشتری قرار بده

سلام علیک عزیز دلم...مستمع من همه شعر فهمن و میدونن سگ و می و مستی چیه...اما حالا وقتی دو سه تا مهمونم داشتیم زیاد فرقی نمیکنه...ما که برا مستمع نمیخونیم داداش!!
یاعلی
ممنون ازین صمیمیتت

amir 1390/10/02 ساعت 08:11 ق.ظ http://miqat.blogfa.com

راستی برادر . من چند ماهه پیش لینکتون کردم اما نمیدونم چرا شما منو لینکم نکردید. ممنون میشم با این اسم من بلینکید:


*اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج*

سلام دادا
به قربان آن شعری که این شعر سرود:
بگذار آدمیان طعنه زنندم گویند
هر که خود را سگ کوی تو نخوانند آدم نیست
التماس دعا

سگ حسین 1390/10/21 ساعت 06:09 ب.ظ http://heiati73.blogfa.com

سلام اقا مصطفی
من دنبال شاعری مثل شما می گشتم.
اگه مایل هستید باهم همکاری کنیم این وبلاگمه که مداحی که اجراکردم یکی از دوستانم در سایت قرار داده
تقریبا سایت اختصاصی منه اگه خواستی همکاری کنیم یا نظربدید یا اینکه به ایمیل دوستم ایمیل بزن
یا علی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد