اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

اشعار شهادت امام رضا و اربعین

دو عدد سبکی برای امام رضا  

هرروز به وبلاگ سر بزنید شاید شعر جدید گذاشتم

امام رضا: 

 

امام هشتم  رضارضارضا           قبله هفتم رضارضارضا

قبله نمایی رضارضارضا         کعبه مایی رضارضارضا

سعی و صفایم رضارضارضا   دردودوایم رضارضارضا

شرفاکعبه روندازحرمت آقا       فقراسوی حریمه بدنت آقا

شرفاطوف حریم ملک الناسند    فقراطوف ضریح کرمت آقا

رضارضایارضایارضاجانم

صاحب لوائی رضارضارضا    کرببلایی رضارضارضا

قتلگه من رضارضارضا    خیمه گه من رضارضارضا

روضه مشکی رضارضارضا    سیره اشکی رضارضارضا

به تل زینب رضارضارضا      درشورودرتب رضارضارضا

هرکی کربلامیخواد از حرمه تومیره     ازحرم پرمیکشه توکربلا میشینه

چشم ما به دسته لطفت آقاجان اسیره             اگه کربلا ندی نوکرتو میمیره

رضارضایارضایارضاجانم

گنبدعشقی رضارضارضا   اذن دمشقی رضارضارضا

ساقی رایه رضارضارضا    اذن رقیه رضارضارضا

شده سرمایۀ من ذاکری سه ساله    من گنه کارم ورفتن به دمشق محاله

یابگیرجونه من و یاکه ببراماما     توبگیر جون منو جونم برات حلاله

رضارضایارضایارضاجانم

پنجره فولاد رضارضارضا    شیون و فریادرضارضارضا

شافی دردی رضارضارضا    دلم روبردی رضارضارضا

روزنۀ نور رضارضارضا     نوردله کوررضارضارضا

توشفای دله بیماری منی آقا     تودوای غم و دردو مهنی آقا

وقتی که حرم میام روضه برات میخونم  میدونم گریه کن بر حسنی آقا

رضارضایارضایارضاجانم

کشته زهری رضارضارضا       روضۀ دهری رضارضارضا

ای ابن زهرارضارضارضا    محشرکبری رضارضارضا

کلبه تو هستم رضارضارضا       دل به تو بستم رضارضارضا

یک نظرم کن رضارضارضا      دربدرم کن رضارضارضا

باده مستی رضارضارضا         عشق من هستی رضارضارضا

صاحب الامری رضارضارضا     منبع اجری رضارضارضا

بدترین همسایتم ببخش آقاجانم        صاحب خونه تویی من به تو مهمانم

جلوی چشمت گنه کردم چه نادانم    روسیه آوردم و از خویش و نالانم

رضارضا یارضایارضاجانم

 

 

 

 

 

پنجره فولاده تو دنیای من     علی موسی الرضا

بوسه به گنبد شده رویای من   علی موسی الرضا

چون حرم تو  کرببلای من

خادمی کوی توشد آرزو    علی موسی الرضا

نوکری درگه تو   آبرو        علی موسی الرضا

مسته خضاب   نوک ابروی تو

جان منی ای صنما کن نظر   ز مجاری حرم کرببلایم ببر

رضارضا     کنم روم     میان بین الحرمین

رضارضا   کنم که دل    وصل و کنم به یاحسین

حرکت مویت ببرد از سرمن یاد      چین و تو زلفت از نظر باد

حبیبا بده جامی    مست وکنم     مست و کنم

یارضا یارضا یا رضایارضا

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد