اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

اشعار اربعین

اشعار اربعین به همراه فایل صوتی سبک در ادامه مطلب  

 

 

برای رفع اشکال تماس بگیرید 

 

۰۹۱۵۶۹۰۶۹۱۳

 واحد:

 

{آرزومه من   تواربعین تو  تو کربلا باشم   آرزومه

همه میدونن    پیرهن مشکیه   عزای توآقا   آبرومه }

عمری آقا بپات نشستم    بخدا شیشۀ عمرمو شکستم

چله انداختی به جونم ارباب    توی اربعین برات میخونم ارباب     جوونم ارباب   دیوونم ارباب

{آرزومه من   تواربعین تو  تو کربلا باشم   آرزومه

همه میدونن    پیرهن مشکیه   عزای تو آقا   آبرومه}

رفتی تا سال دیگه     خداحافظ عزیزم     دارم دیوونه میشم من

وعده سینه زنی      هیئت و لطمه زنی     (دیگه بی خونه میشم من)

{آرزومه من   تواربعین تو  تو کربلا باشم   آرزومه

همه میدونن    پیرهن مشکیه   عزای تو آقا   آبرومه}

الوداع ای خاطرات هیئت      الوداع ای روضه های غیرت

الوداع ای گریه های مستی     بخداآقا عشقم توهستی    گریۀ مستی      عشقم توهستی

(الوداع خوندن    سخته برایه من   میمیرم از دوریت     ای محرم)

{آرزومه من   تواربعین تو        تو کربلا باشم           آرزومه

همه میدونن    پیرهن مشکیه       عزای تو آقا          آبرومه}

 زمینه:

 

 

الاای صاربان آهسته تر رو    که اینجا من گلی گم کرده دارم

گلی گم کرده ام میجویم اورا    زدوریش چهل شب بی قرارم

مراتنهارها کردوخودش رفت   کنارباغبان بنشست و خندید

ندیداینجا که گریه پا گرفته    ندید اشکی که برچشمم چو لغزید

نمیترسی ببینی    برای دوری تو      یروز از درد دلتنگی بمیرم

نترسی گرکه بینی   جوان خواهر بدم من  ز بی رحمی عشق تو چو پیرم

بگو سهم من ازتو چی بوده غیره دوری منم همبستر تنهایی امشب

بگوای گل کجایی صدایم کن عزیزم نمایان شو فدایت جان زینب

امان از درد زینب

چهل روزه فراقت روکشیدم      بجزدردوغم دوری ندیدم

اسیرم بین این سختی ودوری     کجایی من که مردم از صبوری

چهل روزه سفرکردی عزیزم     زنیلی روی طفلانت مریضم

نمیدونم بمونم یا بمیرم      میون شک وتردیدم اسیرم

چراتنها گذاشتی  منو با این رقیه     شدم من خون جگر تو اون خرابه

زجابرخیزوقدری مرمت کن دله من   که روی ناتوان دیدن ثوابه

چهل روزه بجز تو ندارم فکر دیگه  ببین زینب چقد نالان و پیره

به توگفتم حسین جان بیاپایین ز نیزه  وگرنه دخترنازت میمیره

امان از درد زینب

 شور:

 

 

شیب الخضیبی تو ای عشقم میدونم       به اذن عباس  اناکلبک مجنونم

میدونم تو شاهی و غلامه تو من         ولی یک نظر  کن که امشب دیوونم

به باب مستی تو شده ام سائل           شده جنونم از عشق تو حاصل

برای شروع لطمه زنی میگم             به نام خدای دسته  ابوفاضل

(خودمو میزنم خودمومیزنم خودمومیزنم آره من مجنونم)

 خودمو (میزنم)3    آره من (دیوونم)3  

{دلبر    حسین سرور     حسین بی سر    غریب مادر}

{مجنون    حسین دلخون    حسین محزون      منم بی سامون}

یاحسین یاحسین یاحسین یاحسین

زدم خودم رو تا بدونی مجنونم             برای اثبات  از مستی میخونم

شب هیئت که میشه من باز دوباره        غریق اشک و زخم و مملو از خونم

به اذن زینب ازسرم خون میریزم          حلالت باشه   خون من عزیزم

میگه مادرم همیشه بمن آقا                  تو کلب حسینی  و من هم کنیزم

(خودمو میزنم خودمومیزنم خودمومیزنم آره من مجنونم)

 خودمو (میزنم)3    آره من (دیوونم)3  

{لیلی  حسین ویلی     حسین عمری       دوست دارم خیلی

دنیا    حسین  عقبا    حسین دریا          به اذن حضرت زهرا} 

 

 

 

 

الا ای صاربان 

 

 

شیب الخضیبی 

 

 

آرزومه من

نظرات 1 + ارسال نظر
mir@ 1390/10/15 ساعت 10:21 ق.ظ http://mqat.blogfa.com

خوش آن صبح وصالی که هجران به سر آید
خوش آن جمعه که بر ما ز مهدی خبر آید
بگویید و بگردید به دریا و به صحرا
کجایی گل زهرا، کجایی گل زهرا

*اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج*

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد