اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

دوباره اربعین

یک شعر اضافه برای اربعین باقی اشعار اربعین در پست های قبل

    اربعین روز سوزوآه     چلۀ راس ثارالله      مهدیا آجرک الله

محزونُ شده قلبت از داغ دله زینب       تازه شده دردتو از پاره گله زینب

زجه  هات نوای اربعین     گریه هات   صدای اربعین   غصه هات ثنای اربعین   اشک تو برای اربعین

تسلیت یا اباصالح

کاروان پیـــوسته تربرو     ناله کن بشـــــکسته تربرو     صاربان آهـــــسته تر برو    

گم کرده گلی زینب  میجویدومیبوید         وزغسل سه ساله چون مینالد و میگوید

زینب و قدخمیده اش     نالۀ در غم کشیده اش    غیرتا  موی سپیده اش    چهل روزه داداش ندیده اش

تسلیت یا اباصالح

زدصدا زینب غریب   السلام علی شیب الخضیب    السلام علی حدتریب   السلام علی  راس الحبیب

ای یوسف بی پیکرآمد به برت خواهر     چله فکنی کردی جانان منی بی سر

غربتا پس کوسرت داداش        غربتا کواصغرت داداش     پس کجاست آب آورت داداش      دیدی رفت مه دخترت داداش

تسلیت یا اباصالح

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
لثار 1390/10/20 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.lasar.ir

سلام و خسته نباشید محضر محب عزیز
حاجی جان بهتر نیست فایل ظبض شده یا همون صوتی سبک و شعراتونو توی سایت قرار بدید تا عزیزانی که مایل هستند راحت تر بتونند از اشعار و سبک های شما استفاده کنند
به نظر من خیلی بهتر میشه و امار سایتتون خیلی بیشتر میشه
ما هم توی سایتمون تبلیغات شما رو میکنیم و یکی از اعضای شاعر هیئتمون محسوب میشید
ما نوکر شماییم حاجی جان

باید به عرض این دوست عزیز برسونم نه آقا ایشون قطعه میزنه میزاره داخل وبللاگش که بیای ببینی شعرو بعد بری نسبت به خلاقیتت سبک بزاری بعد ببینه خوب بود یا نه بعد ازت ایراد بگیره کلا سرکاریه ماکه کنارشیم شعرهاشو میده سبک نمیده شما که نمدونم کجایی
مثلا داره ژست مداحا رو میگیره کلاس میزاره
ااااااا
سلام راستی خوبی من تو وبلاگ تو چی کار میکنم ها اومدم حالتو بپرسم توکه از این کارا بلد نیستی یعنی موضوع همون کلاس گداشتنه ها نه غلام...........فولاد فولادددددد.
آقا بنر بند رد اگر زحمتی نیست در وبلاگتون قرار بدید این یک دوما فایل صوتی اماده بزار بقیرو الاف نکن اول آخر میخواد خونده بشه و نکته آخر می خوامت اندازه منبع اگزوز واشر چلوبنندی بوق ماشینت اوووممممممممممممممممممممممممماچ

سلام، از این‌که به وبلاگ ما سر زدید و نظر خویش اعلام نمودید، متشکرم.
نظراتی را بیان داشتید که لازم است چند نکته پیرامون آن عرض کنم:
1. برخلاف نظر حضرت عالی، بیگانگان و دشمنان اسلام هیچ گاه از قمه زنی نهی نکرده و نمی‌کنند؛ بلکه از آن حمایت کرده و به آن توصیه نموده اند. خوب است به این آدرس: http://www.leader.ir/langs/fa/?p=bayanat&id=1415 بروید و با گوشه هایی از نقش استعمار در ترویج قمه زنی آشنا شوید. همچنین حقیر نمونه های دیگر از تشویق بیگانگان به قمه زنی را در کتابم آورده ام، به آنجا مراجعه فرمائید. همچنین پیشنهاد می‌کنم به این آدرس: http://zionism.blogfa.com/post-697.aspx رفته و مطلبی درباره دفاع تمام قد شبکه های صهیونیستی BBC و VOA از قمه زنی! بخوانید.( بگذریم مطلب در این باب زیاد است.)
2. حضرت عالی ما را به آیت الله شیرازی ارجاع داده و سپس از مقام معظم رهبری به عنوان«امام» یاد کردید. لازم است بدانید این آقایان، رهبر انقلاب را به عنوان یک مجتهد معمولی که حکمش در مسائل اجتماعی نافذ است قبول ندارد چه برسد به عنوان رهبر! کمی بیشتر درباره آیت الله شیرازی تحقیق کنید!
3. عجیب تر از همه سخن پایانی شما بود که فرموده بودید: راستی تا حالا کسی از مراجع عظما مخصوصا امام خامنه ای فرمودند که ((فی نفسه حرام )) ه؟!!!فرمودند حرامه بخاطره اوضاع سیاسی و اجتماعی حال حاظر شیعه است!
شاید حضرت عالی از فتاوی مراجع اطلاع نداشته باشید. اولا مقام معظم رهبری فرموده اند: قمه زنی در هیچ حالت جایز نیست.( اجوبة الاستفتائات، ترجمه فارسی، ص326.) همچنان‌که ایشان در مورد قمه زنی می‌فرمایند:
قمه زدن، سنّتی جعلی است. از اموری است که مربوط به دین نیست و بلاشک، خدا هم از انجام آن راضی نیست. علمای سَلَف دستشان بسته بود و نمی‌توانستند بگویند «این کار، غلط و خلاف است.» امروز روز حاکمیت اسلام و روز جلوه اسلام است. نباید کاری کنیم که آحاد جامعه اسلامی برتر، یعنی جامعه محب اهل‌بیت، علیهم‌السلام، که به نام مقدّس ولیّ عصر، ارواحنافداه، به نام حسین بن علی، علیهما‌السلام، و به نام امیرالمؤمنین، علیه الصّلاة والسّلام، مفتخرند، در نظر مسلمانان و غیرمسلمانان عالم، به عنوان یک گروه آدم‌های خرافی بی‌منطق معرفی شوند. من حقیقتاً هر چه فکر کردم، دیدم نمی‌توانم این مطلب - قمه زدن - را که قطعاً یک خلاف و یک بدعت است، به اطّلاع مردم عزیزمان نرسانم. این کار را نکنند. بنده راضی نیستم.
ثانیا بسیاری از مراجع نیز مانند مقام معظم رهبری اعتقاد دارند که قمه زنی بدعت بوده و حرام است. که این نوشته جای پرداختن به فتواهای آنها نیست. برای آگاهی بیشتر به کتاب حقیر مراجعه فرمائید. فقط از باب نمونه عرض کنم مرجع کبیر جهان تشیع آیت الله العظمی سید ابوالحسن اصفهانی(قدس سره)در این فرموده‌اند:انّ استعمال السّیوف و السلاسل و الطبول و الابواق و ما یجری الیوم أمثاله فی مواکب العزاء بیوم عاشورا انّما هو مُحرم و هو غیرشرعی . بکار بردن شمشیرها(= قمه‌زنی) و زنجیرها و طبل‌ها و بوق‌ها و کارهایى مانند این امور که امروزه در دسته‌هاى عزادارى و در روز عاشورا معمول است همه حرام و غیرشرعى است.
در پایان از حضرت عالی سپاس که نظری محترمانه و عاری از توهین برای ما ارسال فرمودید، تشکر می‌نمایم زیرا ما در این چند سال جز فحش و توهین چیزی از موافقان قمه زنی نشیندیم!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد