اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

دعا...

 این شعر فی البدائه(؟) بود عذر میخوام اگر ایرادی داره...یاحق 

دعای مست مرا در خیال باطل من        چو مستجاب خرابی  تبل کوسُ حاصل من 

 

شفای مرده و درد و بلای جسمُ تنم         نوش داروی مرگ بیاورده,ریخت در دهنم 

 

سرم به میخ زمانه شکسته شد هیهات      زبازی شطرنج با خدای گشتم مات 

 

خدای خوب گنهکار ز بحر شافی  درد     بکشته جان مرا تشنه لب میان نبرد 

 

نبرد عاقل و میخوارگان مست وخراب      نبرد علت و معلول و ناظران سراب 

 

تمام معده من پر ز سم زندگی است           کنم تهوع ازین عاقلان روز الست 

 

کجای زندگیم عقل و هوش و زکاست؟       خدای عاشق مستی قسم به اوکه خداست! 

 

نه کافرم به خداوند و صاحب نار               محبم و از دوریش دلم شده زار... 

 

برای شفای همه مریضا و فرج آقا صلوات...

کاشکی...

دو شعر سبکی: (در ادامه مطلب ) 

 

۱-کاشکی... 

۲-ای اهل حرم...

ادامه مطلب ...

coming soon...

به زودی... 

زیارت عاشورا... ولی نه عربی بلکه شعر پارسی... 

مادرم یافاطمه...

السلام علیک یا فاطمه الزهرا سلام الله  

به برگ گل نوشتم                       مادرم یافاطمه 

                       آب اقیانوس غم از دل سرشتم         مادرم یافاطمه  

 

می بخورد آن لیلی و نعره بزد

                                  الا مجنون بر دل من نوشتم          مادرم یافاطمه  

 

در کنار ساحل مستی نشستم روی ماسه

                                  من نوشتم با سرانگشتم             مادرم یافاطمه  

 

در زمان جاهلی آن رند مست از جام می

                                   خالکوبی کرده در مشتم              مادرم یافاطمه  

 

وقتی از پستان مادر شیر نوشیدم بدان

                                      با سر پستان بر لب من نوشتم        مادرم یافاطمه  

 

وقت مستی گر محبی  نعره زد این نغمه اش

                                     عشق,من جامت شکستم               مادرم یافاطمه  

 

                                                           مادرم یافاطمه...  

                                                         این شعرم تقدیم به  

                                                         سردار فاطمی شهید: 

                                                    اوستا عبدالحسین برونسی

                                                             ...moheb

نظرسنجی

سلام 

نظرتان درباره مداحیهایی که ملودیشان از آهنگهای خوانده شده توسط خواننده ها   

برداشته میشود چیست؟ 

 سپاس گذار(کیان(محب))

کفر...!!!؟

شعر خواهم گفت از جنس سیاه

 

                                 ازگناه و ناله و هی آه و آه

 

ای خدایا مر نگفتی خواب برارباب نیست؟

 

             مرنگفتی خفتگان را در قیامت آب نیست؟

 

                         پس چرا از درد من آسوده خوابیدی خدا 

 

                                      من که در اوج گناهم , مشکلاتم را که تو دیدی خدا

 

توکه دیدی قادر نفسم نیم(niam)

 

           خود تو گفتی ناتوان را حامیم

  

                      مرنگفتی هر گدا را روزیم؟

  

                         مرنگفتی بر شکسته پیکران پیروزیم؟

  

                                         مر نگفتی راه زنده بودنم آموزیم؟

  

                                ای خدایم دیدی و اینگونه در حُرم حرم میسوزیم؟...

  

من همان کشتی شکسته بر فراز زندگی

 

                من همان محتاج اندک بندگی

  

                   من همان سختی کش یک جرعه از بالندگی

  

                     من همانم که دلی خوش کرده بر یک عشق , از رو سادگی

  

                       من همانم که پرستم یک خدای ساختگی...

  

پس تمامه حرفهای تو هواست؟

 

   آن همه پیغمبرانی که فرستادی کجاست؟

 

               یک پیمبر نه...نیمش را فرست ای کردگار

  

                                     تا کند بر این دله من بلکه کار...

 

ای خدایا من محبم! شعرمن نی اعتراض و کفر بود!!

 

                   حرف من بر صحّت دیوانگیم مهر بود...

  

                                                     اما چه سود؟!!!!

ya allah 

(moheb)

اشعار فاطمیه

بسم رب الزهرا(س) 

این اشعاری که در ادامه مطلب میبینید تمام سبکی هستند 

و برای فاطمیه انشاالله در این الفاطمیون من گنه کار هم سهیم باشم 

یا زهرا یا مهدی

ادامه مطلب ...