اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

مادرم یافاطمه...

السلام علیک یا فاطمه الزهرا سلام الله  

به برگ گل نوشتم                       مادرم یافاطمه 

                       آب اقیانوس غم از دل سرشتم         مادرم یافاطمه  

 

می بخورد آن لیلی و نعره بزد

                                  الا مجنون بر دل من نوشتم          مادرم یافاطمه  

 

در کنار ساحل مستی نشستم روی ماسه

                                  من نوشتم با سرانگشتم             مادرم یافاطمه  

 

در زمان جاهلی آن رند مست از جام می

                                   خالکوبی کرده در مشتم              مادرم یافاطمه  

 

وقتی از پستان مادر شیر نوشیدم بدان

                                      با سر پستان بر لب من نوشتم        مادرم یافاطمه  

 

وقت مستی گر محبی  نعره زد این نغمه اش

                                     عشق,من جامت شکستم               مادرم یافاطمه  

 

                                                           مادرم یافاطمه...  

                                                         این شعرم تقدیم به  

                                                         سردار فاطمی شهید: 

                                                    اوستا عبدالحسین برونسی

                                                             ...moheb

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
اتفاقی با این وبلاگ زیبا آشنا شدم
خیلی زیباست و پر بار
خوشحال می شیم بیشتر با هم در ارتباط باشیم
یا حق
سید

.....؟ 1390/02/24 ساعت 11:10 ق.ظ

با سلام.
اشعارت خوبه ولی بعضی جاها ریاده روی میکنی و این در شعن اهل بیت به خصوص فاطمه زهرا(س) نیست.
مثل اون جایی که گفتی وقتی از پستان مادر شیر نوشیدم بدان با سر پستان بر لب من نوشتم مادرم یا فاطمه. این واقعاْ زشته اگه تو یک مجلسی خونده بشه.
پس بهتر این یه بیتو یا اصلاح کنی یا حذف کنی.
کمی اشعارت رو در مقام اهل بیت سوق بده.
با سپاس

أشنای غریب یا غریب أشنا 1390/04/10 ساعت 06:32 ب.ظ

منم با نظر .....؟ موافقم تو شان ائمه علیهم السلام نیست
یا علی علیه السلام مددی مولا
یا علی سید علی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد