اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

دعا...

 این شعر فی البدائه(؟) بود عذر میخوام اگر ایرادی داره...یاحق 

دعای مست مرا در خیال باطل من        چو مستجاب خرابی  تبل کوسُ حاصل من 

 

شفای مرده و درد و بلای جسمُ تنم         نوش داروی مرگ بیاورده,ریخت در دهنم 

 

سرم به میخ زمانه شکسته شد هیهات      زبازی شطرنج با خدای گشتم مات 

 

خدای خوب گنهکار ز بحر شافی  درد     بکشته جان مرا تشنه لب میان نبرد 

 

نبرد عاقل و میخوارگان مست وخراب      نبرد علت و معلول و ناظران سراب 

 

تمام معده من پر ز سم زندگی است           کنم تهوع ازین عاقلان روز الست 

 

کجای زندگیم عقل و هوش و زکاست؟       خدای عاشق مستی قسم به اوکه خداست! 

 

نه کافرم به خداوند و صاحب نار               محبم و از دوریش دلم شده زار... 

 

برای شفای همه مریضا و فرج آقا صلوات...

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد 1390/02/30 ساعت 03:45 ق.ظ http://m2download.blogsky.com

سلام ... خوبی؟ وبلاگ خیلی توپی داری من که باهاش حال کردم...
منم یه وبلاگ کوچولو دارم سر بزنی خوشحال میشم...
اگر هم با تبادل لینک موافقی منو با اسم " ::‌ M2 DOWNLOAD :: " لینک کن بعد بهم بگو تا با هر اسمی میخوای لینکت کنم...
منتظرتم. بای.

دیده 1390/03/04 ساعت 02:50 ق.ظ http://mhzeraati.blogfa.com

سلام
آهنگش یه کم مشکل داره
موفق باشید
____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############
____#####[گل]با مطلب"توصیه خاص آیت الله بهجت[گل]####
_______*###[گل][گل][گل]به اهالی تهران"[گل][گل][گل]####
________########[گل]به روز هستم[گل]########
__________########[گل][گل][گل][گل]########
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________*########
_________________######
__________________####
__________________###

علی 1390/03/05 ساعت 10:05 ق.ظ http://lohoof.net

سلام مصطفی جون چطوری
این وبلاگ جدیدت خیلی قشنگ بود
تو سایت هیئت الحسین لینک کردم
فکر کنم دیگه شعرهات باید سکرت باشه

سلام اخوی
با تبادل لینک موافقی?

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد