اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

سبک ۲

۱سبک پاکستانی 

۱سبک آزاد

پاکستانی: 

همیشه غمگینم من-زعشقت درویشم من

همه داننداز داغت-خراب و بی خویشم من

ای یارم-دلدارم-بی تو من-غمخوارم

آخر ازدوریت بدانکه بر سر دارم

وعدمون یا حسین – ای شاه عالمین

دیوونگی باشه-تو بین الحرمین

وعدمون یا حسین-تو بین الحرمین

----------

قرار قلب زارم-بدون تو بیمارم

همیشه درفکرتو-زدوریت بیخوابم

ای ماهم-درچاهم-غلامم من تویی شاهم

گدای کوی جانانم-تودریابم تو دریابم

وعدمون یا حسین – ای شاه عالمین

دیوونگی باشه-تو بین الحرمین

وعدمون یا حسین-تو بین الحرمین

 

آزاد: 

الا کرببلا

دردوبلا

در حرم حضرت زهرا

الا شیر زن کوفه و شام و حرم و می حرم و حضرت کبری

و آن صوت جمیلت

وآن هیبت اعظم به جلیلت

الا خواهر حساس

الا بوی گل یاس

الا ای همۀ هستی عباس

الا خواهر پاکی

نباشد به دلت در بر دشمن چو که باکی

تویی زینب کبری

تویی فاطمه صغری

تویی دخت علی والی آن عهد مصطفی

و عالم همگی مست صدایت

مثال پدرت تیغ نگاهت

تویی مالک عباس

تویی دلبرو دلداده و حساس

بیا من چو غلامت

دهم شب همه شب بر تو سلامت

بده کرببلایت... 

 

بگو یا مهدی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد