اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

سبک بسیار زیبای شور

این سبک  شور ,فوق العادست 

 

 

شعر در ادامه مطلب 

از دست ندید خودم که که خیلی حال کردم 

یامهدی

محب پابستم         میون ذکر حسین مستم         من روانیه حسین هستم      

آقاجون بیا که من امشب      دلمو به شیش گوشت بستم

ای یار حسین   منشع زار  حسین     دراول قبر میزنم جار حسین

ابصار حسین       نورالانوار  حسین   برجنت حق شده دادار حسین

دلگیرم      بی تومن تنهایی میمیرم     من از اون عاشقای تیرم

عاقبت توی همین هیئت       بخدا برات کربلامو میگیرم

ای یار حسین   منشع زار  حسین     دراول قبر میزنم جار حسین

ابصار حسین       نورالانوار  حسین   برجنت حق شده دادار حسین

ما مستیم      نوکرای نور عین هستیم       سگ دربار حسین هستیم

آدرس امشب این هیئت           تویه بین الحرمین هستیم

ای یار حسین   منشع زار  حسین     دراول قبر میزنم جار حسین

ابصار حسین       نورالانوار  حسین   برجنت حق شده دادار حسین

بی قراره          قمه و زنجیر و قداره           ذکر لبهام اُین عماره

زدم امشب به در مستی           سر من از عشقه تو آخر سره داره

ای یار حسین   منشع زار  حسین     دراول قبر میزنم جار حسین

  ابصار حسین       نورالانوار  حسین   برجنت حق شده دادار حسین

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم 1390/04/10 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.hasbiallah.blogfa.com

سلام
می خواستم یه چیزایی رو بهت بگم...
فقط باید پیش خودمون بمونه
البته اگه دوست داشتی
اگه خواستی بشنوی خبرم کن
خدانگهدار

سلام دوست گرامی
اومدم شما رو هم دعوت کنم به خواندن مطلب:
احکامی که مردم نمیدانند(قسمت15)
هرجا هستید موفق باشید
[گل][گل][گل]

خادم الحسین 1390/04/12 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام عالی بودانشاا لله اشعار اعیاد شعبانیه هم در وبلاگ قرار دهید.یا علی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد