اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

ناموس

ناموس

این حرف محب است,به غیرت شده مسکین

            ناموس کسان منگر و ناموس خودت بین

گــر چــشم نـبنـدی به خیــام من عـــاشق

            پرپر کنــمت چون دم یک ناز شـــقایق

نامـــوس کسان مینــگری مردک دختر؟

            نامـــوس تو را مینـــگرد آن ز تو بدتر

من سر بدهم بر سر غیرت که چو مولا

            گفت است چو ناموس خدا,حضرت زهرا(س)

گر صورت من سرخ شود در صف سیلی

           بستم به علم پرچـــم (( زهرا شده نیـــلی ))

گر حیـــدر کـــرار بود نور صد افــلاک

            ما غیرتیان رگ بزنیم,نیست به دل باک 

 

این هم برای همه بچه غیرتیای ناموس پرست! 

یاعلی مددی 

مصطفی آزادوار(محب)

نظرات 2 + ارسال نظر
احمدزاده 1390/05/05 ساعت 10:17 ق.ظ http://www.emam8.com

سلام
بنده مدیر سایت امام ۸ هستم.
از شما درخواست دارم اگر قابل بدونید ما رو در سایت ما عضو بشین و اشعارتون رو در سایت به نام خودتون ثبت کنید تا روزانه هزاران نفر از سراسر جهان اشعار شما رو بخونن و فیض ببرن.
موفق باشید

آشنا 1390/05/07 ساعت 10:52 ق.ظ http://parvin.blogfa.com

سلام بر محب شاعر

خیلی شعر زیبایی بود

اجرکم عندالله ...................

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد