اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

یاعلی جان...

راهنمای سبک: 

  تماس بگیرید! 

شعر در ادامه مطلب

یا علی جان )3

اسدالله )3

شبه مظلومی یاران     شده خون فرق دلیران

به نوا خوانده  که فزتُ    پدر اهل یتیمان

دگرامشب تو نبودی    که دهی نان به دستان

همه سردربغل غم    که  پدرداد ز سرجان

یاعلی جان...

خط قرآن همه مشکین      دل توحید پرازکین

به عزاسوره رحمان         که بکشتند پدر دین

قل علی فزت بربی             صدق الله به عمرت

تو همان شیب خضیبی       که بخواندند ز فرقت

یا علی جان...

نظرات 6 + ارسال نظر
پری 1390/06/01 ساعت 01:10 ب.ظ http://lovelyfeeling.blogfa.com

سلام
موضوع تهمت بود
ممنون میشم نظر بدید
راستی ممنون از اینکه سر زدید

حاجاقا جونم دست گلت درد نکنه
الهی از دست با برکت اقا امیرالمومنین علی علیه السلام برات نجف و کربلا و سامرا و کاظمین رو بگیری به عظمت صلوات بر محمدو ال محمد انشالله

علی۰۹۱۱۷۴۵۹۷۰۵کجوری 1390/06/08 ساعت 03:32 ب.ظ

بسم رب المهدی(عج)

عمریست که از هجر رخت دربدرم من
از آه دل نیمه شبت بی خبرم من

این دیده من قابل دیدار رخت نیست
با آنکه همش از نظرت رهگذرم من

دارم به دلم شوق پریدن به هوایت
صد حیف گنه کارم و بی بال و پرم من

با معصیتم زخم زدم بر دلت آقا
انگار همش مایه درد سرم من

سوگند به دل زخمی و آتش زده تو
من منتظرم منتظرم منتظرم من

زینب 1390/06/09 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.yasekabood1387.blogfa.com/

سلام [گل]
عید صیام آمد و ماه صیام رفت
لطف تمام آمد و فیض تمام رفت
شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد
گرد غم گناه ز جان عوام رفت
* عیدتون مبارک*
التماس دعا [گل]

زینب 1390/06/10 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.yasekabood1387.blogfa.com/

سلام
لینک شماهم اصلاح شد

سلام
وبلاگ جالبی دارید و شعراو سبکاتون هم جالبه فقط فایل صوتیش هم بزارین تا اونایی که می خوان از این شعر استفاده کنن بدونن که سبک این شعر چگونه اجرا میشه . در ضمن شما همش می گید تماس بگیرید ولی شمارتون رو نمی ذارید خوب چی جوری با شما تماس بگیریم وقتی شمارتونو نداریم .
و در آخر اگه مار لایق دونستی به ما هم سر بزن .

یا علی مدد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد