اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

وبلاگ جدید!

عشق + ایمان = زندگی          

 

نام وبلاگ جدید بنده حقیر است!درباب ازدواج و...  

 

امیدتا مارو دراین زمینه هم یاری نمایید! 

 

                    لینک: عشق+ایمان=زندگی

نظرات 7 + ارسال نظر
یا حسین 1390/06/18 ساعت 11:35 ق.ظ http://yahossain.blogsky.com/

سلام.
بعضی شعرهات رو خیلی دوست داشتم
منتظر برگشتنت هم هستم
بی اجازتون شما رو لینک کردم

باسلام وبلاگ زیبای شما را لینک کرده ایم
درصورتی که مارا قابل دانستید با نام کربلایی امید صالحی نیا لینک مان کنید.

هیشـــکی! 1390/06/30 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.hishkii.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری عزیز...

سلام وبلاگ جالبی بود . از شعراتون خوشم اومد و کلاً حال کردم .
سبکهای جالبی کار می کنین .
راستی یادت نره به وبلاگ منم سر بزنی . و از نظراتت ما رو برخوردار کنی .

با آرزوی موفقیت و توفیق برای شما

یا علی مدد

سلام دوست عزیزم
ممنون که اومدین به وبلاگم سر زدین و من رو راهنمایی کردین و خوشحالم که دوست خوبی مثل شما پیدا کردم . در ضمن لینکتون کردم ُ شما هم اگه مایل بودید منو لینک کنید .

یا علی مدد

سلام
به روزم . خوشحال میشم نقدم کنی .

یا علی مدد

سلام
وبلاگ سبکامو راه اندازی کردم و با دو سبک بروزم و منتظر نظر شما .

یا علی مدد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد