اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

ای قلم...

سلام علیکم 

 

امشب یک سبک مناجاتی زیبا براتون گذاشتم انشاالله برا منم دعا کنید!  

سبک این شعر سبک معروف (( ای قلم سوز لریند اثریوخ...)) هست

 

کلب العلی مصطفی(محب)

ای قلم سوزدل را ادا کن   قلبه مارا به غم آشنا کن

جان من عاشقان راصداکن   در زبان سر به پا کربلا کن

یاحسین یاحسین یاحسین جان

ای قلم درد من رادواکن     کاغذم پر ز خون خداکن

مجلسی بی حسین,جان ندارد  ای محب یاحسین را نوا کن

یک نظر بر دلم بی نوایم    یاحسین جان ببر کربلایم  (عاشق دیدن کربلایم)

یاحسین یاحسین یاحسین جان

مرگ من طعنه زد برصفایم    چون که من نوکراین لوایم

یاببریا بگیر جان من را      عاشق دیدن کربلایم

یک نظر بر دلم بی نوایم    یاحسین جان ببر کربلایم  (عاشق دیدن کربلایم)

یاحسین یاحسین یاحسین جان

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام بچه خوشکل بی معرفت رفتی و ....بی خبر گذاشتی رفتی البته حق میدم دیگه الان خروس شدی انشالله خیره ولی به ما خبر میدادی میتونستیم بیایم کفشای مهموناتو جف کنیم ...شوخی کردم خیلی خوشحال شدم امیدوارم خوشبخت بشی مواظب باش به دیوار نزنی که سیب زمینی گرون شده موفق باشی ذز ضمن از شعرت کپی گرفتم به ماهم سر بزن و .وبلاگمون رو نورانی کن جیگررررررررررررررررر بای وای.ایمان غلامی(باب الجنه)زائر

سلام و عرض ادب

آقا مصطفی عزیز
اشعارتون فوق العاده هستند . انشالله در پناه مادرمون حضرت زهرا سلام الله علیها موفق باشید و کربلا رزق اشعار نابتون باشه

اجازه میدید تا از اشعارتون استفاده کنیم و در وبمون بذاریم؟

خیلی خوشحال میشیم با شما همکاری داشته باشیم
نظرتان درباره همکاری با ما چیه؟

ارادتمند - مرتضی

در مسیر عشق 1390/07/27 ساعت 11:57 ق.ظ http://meysami.lxb.ir

سلام
دعوتید به وبلاگ شعر آئینی من./
نظر فراموش نشه./
موافق تبادل لینک هستید؟

التماس دعا...

ذاکر کربلا 1390/08/16 ساعت 12:17 ق.ظ http://zaker-karbala.ir

بسم الله االرحمن الرحیم
عیدالله الاکبر عید قربانی نفس اماره
عید سعید قربان بر عاشقان مبارک
منتظر قدوم سبز شما هستیم
یا حق
سید

سارا 1390/09/01 ساعت 08:24 ق.ظ http://donedona.blogsky.com

درود برشما قدیما منم این نوحه را زیاد میخوندم خیلی دوسش دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد