اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

اشعارشاعر اهل البیت(محب)

اشعارمذهبی سبکی و روضه...

حضرت حر(ره)

شعر تکمیلی واحد روضه ای برای حضرت حر(ره) در ادامه مطلب

شام صحابۀ حسین      یاورای نوردوعین

مجلسمون برای حر        ایشاالله بین الحرمین

میخوام بگم از روزی که    آزاده مرد رو زمین

مثله فرشته ها پرید         تا که شنید هل من معین

پای برهنه پرکشید          چیزی بجز حسین ندید

اومدخجل به پیش یار      میگفت به ارباب شهید

من آمدم بحر شفاعت در حرم

                 کردم گنه بخشش زتو شاه کرم

جان رقیه دسته من گیر ای شها

                تا جان سپارم بحر تو در کربلا

واویلتا واویلتا واویلتا 

اربابمون امام حسین        باخنده گفت خوش اومدی

بخشیدمت اون موقع که    به گریه هام میخندیدی

حضرت حر شرمنده شد    برا حرم پرنده شد

یچرخی زد دور حسین      مرد و دوباره زنده شد

مثل یه پهلوون پرید    تو کربلا شمشیر کشید

شداولین شهیدعشق     بالا سرش حسین رو دید

جانم فدایت ای عزیز فاطمه

                      کن تو حلالم ای امیر قافله

(چی گفت امام حسین بهش)

آزاده بودی آزاده رفتی آزاده مرد

                     کردم حلالت سردارمیدان نبرد

واویلتا واویلتا واویلتا

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر علی 1390/09/09 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.m11.blogsky.com

سلام خیلی ممنون که به ماهم سر زدید در مورد قالب وبلاگ این قالب توی قالب های خود بلاگ اسکای هست و اسمش هم قالب بهار راستی توی این اشعار اشعار اذری هم دارید

ایمان 1390/09/14 ساعت 08:42 ب.ظ

سلام محب شاعر.
دیشب رفته بودم مجلس حضرت عباس - علیه السلام- که یاد شما افتادم. گفتم بیام یه خبری ازتون بگیرم.
دو سه روز پیش کتابی خواندم به نام سقای آب و ادب در رابطه با آن حضرت. اگر نخوانده اید پیش نهاد می کنم بخوانید.
ان فایل صوتی را هم که با صدای خودتان بود گوش کردم. قشنگ بود ولی صدای زمینه اش غالب تر بود.
در این شب ها من را از دعای خیر فراموش نکنید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد